Pokoj s privátním bazénem doporučujeme!

rejza
28. 2. 2023

Rozhodli jsme se s přítelem a kamarády navštívit Chorvatsko. Jelikož jsem hodně náročná, hotel jsem vybírala já. Chtěla jsem opravdu luxusní ubytování s pozvolným vstupem do moře a jídlo během celého dne, tedy All inclusive. Ostatní s mým výběrem souhlasili a šli jsme to vyřídit do cestovky. Tam jsme se ptali na různé výlety a vše bude na výběr v našem hotelovém komplexu v den příjezdu. Během roku jsme vše domlouvali a odjezd se blížil. Já s Markem jsme měli objednaný hotelový pokoj s privátním bazénem. Kamarádi chtěli ušetřit a měli jen obyčejný dvojlůžkový. Neskutečně jsem se těšila. U moře jsem byla naposledy jako malé dítě.

Cestovali jsme naším autem. Bylo to náročné, ale všichni jsme se za cestu v řízení vystřídali a v 10:00 jsme byli na místě. Pokoj byl připraven až od 14:00, tak jsme nechali věci v autě, šli se projít po okolí a najít nějakou dobrou restauraci. Poté jsme se ubytovali a my s Markem jsme se vydali na pláž. Měli jsme ji přímo u hotelu. Já se vydala ihned do moře, ale bylo celkem studené, tak jsem zbytek času strávila na lehátku. Marek si to užíval, strávil celou dobu v moři, vzal si nafukovací lehátko a plul až k bojím.

S kamarády jsme se potkaly až na večeři a večer jsme strávili každý ve svém pokoji. Byli jsme dost unavení, a proto nám přišel vhod náš soukromý bazének, ve kterém jsme strávili minimálně 2 hodiny. Nechali jsme si do pokoje donést šampus a společně jsme ho v bazénku odpálili. Co vám budu povídat, mít soukromý bazén u hotelového pokoje je opravdu výhra! Všem to vřele doporučuji. Další den jsme se rozhodli vyjet autem na nejbližší vrcholek. Tentokrát jsme vzali i Míšu s Bořkem. Jak jsme se blížili k vrcholu, cesta se začala velmi zatáčet, byly tam serpentýny a mě to nedělalo vůbec dobře. Naštěstí jsme byli už skoro v cíli. Nahoře nás čekal výhled na celou naši zátoku. Bylo to kouzelné, prošli jsme se po hřebeni, koupili zmrzku v místním stánku a mířili zpět.

Míša chtěla jít do bazénu, ale jelikož my s Márou máme svůj,

rozhodli jsme se rozdělit a každý strávil zbytek dne podle svého. Opět jsme povečeřeli, odešli na pokoj, chvíli odpočívali a pak se vrhli do bazénu, noční koupaní má ještě větší atmosféru. Vedle bazénu byla stěna, takže na vás nikdo ze sousedů neviděl, totální soukromí. A co Máru nenapadlo – koupačka na ostro. Byla to romantika a já ovinula nohy kolem jeho pasu, on mě chytil za zadek. Jelikož jsme byli nazí, jeho prst neměl žádnou zábranu, a tak do mě ve vteřině pronikl. Mára pak přidal ještě jeden a pronikal hlouběji tam a zpět. Má ruka klesala po jeho břichu níž a níž až dosáhla na jeho penis, byl jak kámen. Totálně ztvrdl. Začala jsem si s ním hrát a jeho prsty ve mně vzbuzovaly pocity rozkoše. Snažila jsem se držet, přece jen jsme byli venku, ale jeho prst dosáhl na to místo! Já zařvala. Chytl mi ruku před pusu, otočil a narval mi ho tam. Několikrát zasunul, ale voda nás stále nadnášela, tak se rozhodl mě vzít a přenést na lehátko. Položil mě na břicho, roztáhl mi nohy a opět jsem cítila, jak do mě jeho penis proniká. Z ničeho nic přidal prst a začal mi kroužit po análním otvoru. Mě se to začalo líbit a mé vzdechy byly hlasitější. Začala jsem vlhnout jak ještě nikdy. Přirážel do mě tak tvrdě, že se s námi lehátko posunovalo, jednou penis vytáhl a už ho nedal zpátky. Vrazil ho totiž jinde. Bez varování mi ho šoupnul do zadku. Já nejdříve cítila ostrý tlak, ale poté jsem byla v oblacích. Pomalu posouval se svými boky, držel mě za vlasy a já se udělala. Vlna napětí mnou jen projela a já nebyla schopná ničeho. On trošku přidal na tempu a pak zastavil. Celý zadýchaný vytáhl penis a z mého zadečku mi začalo téct semeno a já poznala, že je konec. Jelikož nás tam nikdo neznal, bylo nám jedno, zda nás někdo uslyší, fakt jsem se ke konci neovládala. Nejlepší věc na dovolené, můžete to dělat absolutně kdekoliv!!

Ivona je Online

Fotografie - IvonaVěk: 26

Sex mi není cizí a pokud máš pořádnou výbavu a žádný ostych, ukaž mi co v tobě je. Budu křičet slastí a přirážet jako šílená. Máš rád divoký sex, který končí pořádným výstřikem?

Zavolej mi na 909555555 a zadej kód 448 Pošli SMS ve tvaru DP IVONA na číslo 9095535

Káťa je Online

Fotografie - KáťaVěk: 18

Který odvážlivec si to se mnou rozdá do zadečku? Je to moje nejoblíbenější poloha a zbožňuji, když ho cítím v mém análku.

Zavolej mi na 909555555 a zadej kód 124 Pošli SMS ve tvaru DP KATA na číslo 9095535
Cena hovoru je 55 Kč/min, maximální délka hovoru je 21 minut, cena 1 sms v sms chatu je 35 Kč. Určeno pouze pro starší 18 let. Technicky zajišťuje TOPIC PRESS s.r.o., info@topicpress.cz, Podmínky služby.